سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی ون تویوتا هایس مدل 2019

تویوتا هایس 2019

تویوتا 15 سال طول کشید ، اما ارزش آن را داشت که صبر کنید: سلام به سلامتی جدید HiAce. با قدرت بیشتر ، راحتی بیشتر و فناوری بیشتر به علاوه ویژگی های ایمنی بهبود یافته فقط یک قدم جلو نمی رود - این یک جهش است. این طراحی قطعاً مدرن تر نیز هست ، وانت را برای اجرا اجرا می کند که شاید تا دهه 2030 ادامه داشته باشد.

برداشت اولیه در مورد تویوتا هایس 2019

Toyota HiAce جدید ممکن است هنوز شبیه یک ون معمولی به نظر برسد ، اما مطمئناً ظاهراً مسیری طولانی به نظر می رسد. بینی آن کمی رشد کرده است (موتور در عوض به جای صندلی مسافر در جایی که انتظار دارید پیدا شود) پیدا می شود و خطوط آن تیزتر می شود ، اما با این وجود به همان اندازه HiAce قابل تشخیص است.

دقیقا چرا آنها تا این مدت موفق شده اند؟ این ساخته شده است به شما کمک می کند تا کار را به سبک انجام دهید. قابلیت اطمینان و ارزش فروش مجدد HiAce در کلاس خود بهترین است. در داخل کابین ، طیف وسیعی از فضای ذخیره سازی مفید ، چراغ نقشه و یک درگاه USB پیدا خواهید کرد.

ایران ون رنتال بزرگ ترین مرکز اجاره ون با راننده در ایران

قابلیت رانندگی با هایس

تویوتا HiAce جدید را به یک دیزل 2.8 لیتری توربو مجهز کرده است که سواری نرم تری را ارائه می دهد. خیلی قدرتمند نیست (سعی کنید در دنده 6 شتاب بگیرید) ، اما مشکلی برای جابجایی ندارد. از آنجا که اکنون به جای اینکه در بالای سر باشد ، بیش از پشت موتور بنشینید ، کابین ساکت تر است و لرزش کمتری احساس می کنید.

همچنین ثبات بیشتری در کل ایجاد می کند. با مصرف سوخت 7.2L / 100km برای دیزل (با 3.5 لیتری V6 بنزین نیز موجود است ، اما اکثر آنها دیزل را انتخاب می کنند) HiAce بسیار کارآمد است و 130 کیلو وات و 450 نیوتن متر نیرو می بخشد.

ما نسخه اتوماتیک و دستی را راندیم و صادقانه باید بگوییم که نسخه دوم را ترجیح می دهیم. کنترل بیشتر بر روی برگه ها و فقط پانچ اضافی هنگام طولانی تر نگه داشتن آن در دنده. چرخه چرخشی پایه چرخ های بلند (که 570 میلی متر طولانی تر و 255 میلی متر از سلف آن پهن تر است) به اندازه کافی مناسب و معقول است ، اگرچه ما آن را در پایه یا چرخ سوپر Super Long Wheel ، 535 میلی متر دیگر طولانی تر امتحان نکرده ایم و به طور کلی 3860 میلی متر اندازه گیری کرده ایم.

با داشتن طول اضافی ، می توانید تصور کنید که کمی بیشتر است ، اما با دید عالی ، احتمالاً مشکل هم نخواهد بود.

زنده ماندن، پایداری و مقاومت هایس 2019

بیایید قبل از هر چیز بگوییم که در داخل HiAce کاملاً جدید بسیار ایمن است. تویوتا این ون را با جدیدترین حس ایمنی تویوتا از جمله سیستم ایمنی قبل از برخورد ، هشدار خروج از خط ، اتومبیل پرتو و دستیار ورود به سیستم قرار داده است. به دلیل 7 کیسه هوا ، همانطور که انتظار می رفت ، رتبه 5 ستاره ANCAP را دریافت کرد. علاوه بر ایمن بودن ، داخل آن نیز راحت است. درب راننده را باز کنید و با یک کابین تازه و مجهز به سیستم سرگرمی 7.0 اینچی با پیمایش ماهواره ای استقبال می شوید.

متأسفانه این دستگاه تنها با یک استاندارد درگاه USB همراه است ، در حالی که Commuter دارای 6 نوع دیگر است. سایر گزینه های استاندارد شامل کنترل کروز در محدوده ، درب های کشویی دوگانه ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و دوربین دید عقب است. اگر یک نوع با پشت بسته را انتخاب می کنید - متأسفانه هیچ درب انبار در دسترس نیست - می توانید آینه دیجیتال دید عقب را انتخاب کنید ، که آینه استاندارد دید عقب استاندارد را به یک دوربین دوربین زنده تبدیل می کند که به دنبال قسمت عقب خودرو است.

اجاره ون تویوتا هایس

تویوتا هایس در ایران هم محبوب ترین و موفق ترین ون اجاره ای که برای مسافرت ها، تشریفات درون شهر و ترانسفر های فرودگاهی کاربرد زیادی دارد. 

در حال حاضر ون تویوتا هایس 2019 در ایران اجاره داده نمی شود اما مدل قبلی همین خودرو که در 2 نوع سقف بلند و سقف کوتاه وجود دارد خوش امکانات ترین و بهینه ترین ون اجاره ای در ایران است. 

البته بیشتر این موضوع مربوط به تویوتا هایس سقف بلند است چون مدل سقف کوتاه طرفداران کمی دارد در حال حاضر و مناسب استفاده برای سرویس های تشریفاتی نیست. 

اگر شما هم قصد کرایه این اتومبیل را دارید می توانید با مراجعه به لینک اجاره ون تویوتا هایس این ون را بصورت با راننده اجاره کنید.

 

تجهیزات جانبی ون

لوازم جانبی اصلی برای HiAce بسیار زیاد است ، از جمله آنها می توان به یک مرحله عقب سفت و سخت با سنسورهای پارکینگ داخلی ، سیستم ذخیره سازی نردبان با سقف نصب شده ، موانع بار / پانل / پنجره و نوار لانه اشاره کرد. سیستم ذخیره سازی نردبان خصوصاً مفید است اگر ظرفیت داخل کافی نباشد ، اگرچه برای وان LWB به 6.2m3 و برای SLWB 9.3m3 افزایش یافته است.

نتیجه گیری در مورد تویوتا هایس 2019

شاید 15 سال طول بکشد ، اما با همه پیشرفت های تویوتا HiAce کاملاً جدید ، ما کاملاً مطمئن هستیم که برای همان زمان نیاز به بروزرسانی دیگری ندارد. نسل قبلی به دلایل خوبی این بخش را تا مدت ها در بخش ون نگه داشته است. اکنون که به نسخه راحت تر ، قدرتمندتر و ایمن تری رسیده ایم ، اطمینان داریم که برای 15 سال آینده آماده است. HiAce قدیمی شما ممکن است هنوز هم کاملاً عالی عمل کند ، اما برای آسایش موجودات و جدیدترین فناوری ممکن است بخواهید ارتقا را در نظر بگیرید. و با ارزش فروش ون حتی ممکن است به اندازه فکر شما در جیب قرار نگیرد. دلیل بیشتر برای پرداخت این تیم در موتوروما تویوتا و تست Hiace برای خودتان است.