سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات در مورد lifan x60 و لوازم یدکی این خودرو

لیفان x60

بررسیهای مالک در مورد Lifan X60 به بهترین نحو کارکرد وسیله نقلیه را توصیف می کند ، به شما این امکان را می دهد که واقعاً توانایی های واقعی کراس اوور را ارزیابی کنید. امروز بررسیهای مالک در مورد Lifan X60 در همه جا یافت می شود. فقط رانندگان معمولاً فقط به چند کلمه محدود می شوند ، بنابراین ، ارزیابی دقیق عملکرد دشوار است. البته در انجمن ها می توان نظرات مفصلی یافت ، اما این نادر است. بنابراین ، شما باید توجه جدی به تمام جزئیاتی که به شما کمک می کند درک کنید که آیا حسی به توجه به خودروی خارجی چینی وجود دارد ، کمک خواهد کرد.

مصرف سوخت

ابتدا باید سفر را از دیدگاه مصرف سوخت تخمین بزنید. البته نرخ بسته به سرعت ، تغییر فرکانس و توقف آن متفاوت است. با این وجود متوسط ??مصرف 8 تا 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای چنین خودرویی چندانی نیست.

چنین جریان معمولاً مطابق با متوسط ??واگن یا سدان است. از آنجا که از این کراس اوور راحت خود را از نظر هزینه های نقدی کم به طور منظم zarekomendoval می کنید. معمولاً ماشینهای سنگین اغلب مجبور به سوخت گیری می شوند ، بنابراین مالکیت به سرعت در حال تبدیل شدن به مشکلی برای همه است. اگر Lifan X60 را انتخاب کنید ، این مشکلات به پس زمینه فرو می روند. این اتومبیل AI92 را کاملاً درک می کند ، بنابراین راننده نیازی به جستجوی جایگاه مخصوص سوخت رسانی ندارد.

ترخیص زمین در سفر به شهر و زمین های ناهموار

همچنین بررسی در مورد متقاطع Lifan اغلب مربوط به حق آن است. این خیابان ها ، خیابان ها و زمین های ناهموار طراحی و خراب شده است ، زیرا ترخیص کالا از گمرک 18 است. این شاخص ها را برای غلبه بر انواع برآمدگی و حفره ها کافی می بینید. به همین دلیل تمام خانواده شما می توانند در تعطیلات در حومه شهر بروند.

 

وعده های تولید کنندگان به طور کامل در عمل تأیید می شود. در طول سفر به خاک و حتی در جاده های جنگلی مشکلی به وجود نمی آید. قسمت زیر هیچ زمینی را ضمیمه نمی کند ، بنابراین می توانید آزادانه به همه گوشه های منطقه خانه سفر کنید. باید بگویم ترخیص کالا از گمرک بزرگ - جدی به علاوه متقاطع چینی ، که بدان معنی است که قطعاً ارزش ذکر دارد.

 

سالن دستگاه

وقت آن است که لیفان X60 را با دیدگاه مسافران ارزیابی کنیم. به نظر آنها معمولاً هیچ کس گوش نمی دهد ، بنابراین رانندگان حتی به سخنان خود توجه نمی کنند. اما خانواده سنگین ترین ناراحتی را احساس می کنند ، بنابراین ماشین را ارزیابی می کنند. به نظر می رسد همه کراس اوورها باید راحتی در صندلی عقب را برای افراد فراهم کنند ، اما اینگونه نیست.

 

مدل چینی واقعاً مسافرتی شگفت انگیز است. از نظر ظاهری دستگاه از نظر ابعادی کوچک است ، اما از داخل آن احساس نمی کند. در مقابل ، مردم بدون نگرانی از سخت افزار در صندلی عقب راحت هستند یا خیلی به صندلی راننده فشار می آورند. این سفر واقعاً لذت بخش است.

لوازم یدکی لیفان x60

دارندگان لیفان x60 در ایران زیادند و این موضوع قطعا نیاز به تامین کننده لوازم یدکی این خودرو در کشور را بیشتر می کند. 

ارائه کنندگان لوازم یدکی ماشین های چینی و بخصوص ماشین هایی مثل لیفان x60 در ایران بسیار زیاد هستند و نگرانی به آن صورت برای تهیه قطعات این خودرو وجود ندارد. 

اما اگر تمایل دارید از وارد کننده اصلی قطعات این خودرو خرید خود را انجام دهید، می توانید با مراجعه به لینک لوازم یدکی لیفان x60 خریدی مطمئن بصورت اینترنتی و تلفنی داشته باشید. 

گرچه ساکنان استان تهران می توانند بصورت حضوری هم به این فروشگاه بروند.

تنه برای کل خانواده

حجم تنه 405 لیتر است ، در برگه اطلاعات فنی ضمیمه نوشته شده است. اما در عمل ، بررسی ظرفیت فقط در حین کار امکان پذیر است. بنابراین قبل از سفر طولانی فقط عملی تر برای ارزیابی این شاخص ، زیرا لازم است بسیاری از موارد لازم را جمع کنید.

 

در کراس اوورهای چینی آزادانه چمدانهای بزرگ ، یک کالسکه و حتی یک دوچرخه ورزشی قرار دارد. به همین دلیل می توان به راحتی گفت که لازم نیست کارهای درست را رها کنید. جای تعجبی نیست که این مدل یکی از SUV های مناسب خانوادگی به حساب می آید. از آنجا که ظرفیت تنه اغلب قبل از خرید آشکار می شود.

 

چقدر برای نگهداری هزینه می شود

در پایان ، بررسی های Lifan X60 1 MT 8 به هزینه های مربوط به تعمیر جزئی و نگهداری منظم مربوط می شود. البته می توانید خدمات یک مرکز خدمات مجاز را مطابق با شرایط ضمانت در نظر بگیرید ، اما اینها چندان مهم نیستند. تخمین هزینه پولی بازدید از ایستگاه خدمات سنتی مفید است.

در وهله اول رانندگان باید هزینه قطعات یدکی مورد نیاز را تخمین بزنند. تمرین نشان داده است که برای دارندگان برخی از اتومبیل ها حتی یک تعمیر کوچک به یک مشکل واقعی تبدیل می شود. هزینه قطعات زیاد است ، بنابراین مردم سعی می کنند جایگزین های ارزان تری را پیدا کنند ، که منجر به مشکلات اضافی در آینده می شود. اگر کراس اوور چینی را در نظر بگیریم ، می توانید قیمت پایین قطعات یدکی را تضمین کنید. شاید این نکته باعث شود بسیاری از خریداران آینده نگر که هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده اند ، آرام کنند.

 

علاوه بر این ، برای انجام تعمیرات لازم می توانید به نزدیکترین ایستگاه خدمات تسلط پیدا کنید. زیرا لازم نیست ماشین شخصی خود را در مرکز خدمات رسمی صف نگه دارید. طراحی ساده "چینی" و حتی گاهی مکانیک با تجربه. این ماشین ساده و در دسترس است ، بنابراین بازیابی او آزادانه با متخصصان کنار می آید.

 

درباره کراس اوورها و SUV های با سوخت کارآمد تا 1 000 000 روبل می توانید در اینجا بخوانید در مورد مقاله مربوط به SUV های چینی و کراس اوور که می توانید با کلیک روی این لینک مشاهده کنید.

Lifan X60 - کراس اوور جالب چینی ، که با هزینه کم خود از نظر عملیاتی یک انتخاب عالی است. اکنون رانندگان به سرعت رقبا پر هزینه را فراموش می کنند ، زیرا هزینه های آنها خیلی زیاد است. عملی تر است که توجه به مدل شسته و رفته می تواند در هر سفر شگفتی هایی ایجاد کند. بله ، سرعت یک اتومبیل با خودروی اسپرت فاصله دارد ، اما این باعث نشد تجربه کلی از بین برود.